Представники ЕГФ ЗНУ у м. Мелітополі прийняли участь в розробці маркетингової стратегії міста

Сьогодні, 25 січня 2016 року, в місті Мелітополі в музеї «Кале» проходить розширене засідання робочої групи зі створення маркетингової стратегії за участю консультантів проекту ПРОМІС.

Чиновники, активісти і громадські працівники продовжують розробляти маркетингову стратегію міста Мелітополя. Не черговій зустрічі йшлося про рейтинг нашого міста в Інтернеті і засобах підняття цього рейтингу. А також про те, яким Мелітополь повинен стати в майбутньому. Економіко-гуманітарний факультет Запорізького національного університету у м. Мелітополі на даному заході представляв Євген Адоньєв.

Заступник міського голови Ірина Рудакова відзначила, що розробляти маркетингову стратегію міста допомагають консультанти проекту «ПРОМІС». Вже були проведені майстер-класи і вироблений макет того, як повинен виглядати Мелітополь. Про результати виконаної роботи сьогодні розповіла консультант «ПРОМІС» Лариса Оленківська.

«Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) – проект реалізований Федерацією канадських муніципалітетів спільно з Асоціацією міст України та 16 містами-партнерами. Він спрямований на зміцнення державного сектора в Україні, впровадження ефективного демократичного управління та прискорення економічного розвитку шляхом підвищення спроможності українських міст у сфері демократизації управління і місцевого економічного розвитку; створення сприятливого середовища для розвитку малого та середнього бізнесу; підтримку процесу децентралізації та інтегрованого планування розвитку на місцевому, регіональному та національному рівнях.– Всі знають, що таке маркетинг. Але ми часто забуваємо про те, щоб про місто заговорили, він повинен бути привабливим. Раніше це було не прийнято, але зараз цьому приділяється велика увага. Мешканці міста Мелітополя в соціальних мережах повинні ділитися фотографіями і розповідати, як і за що вони люблять своє місто, тоді він стане популярним і про нього заговорять. Це має велике значення для залучення нових інвесторів, нових жителів і гостей Мелітополя. Тому треба весь час поширювати позитивну інформацію про унікальність вашого міста, – розповіла консультант проекту «Проміс».Вона зазначила, що виробила для Мелітополя свою місію. Вона зводиться до того, що наше місто є долиною річки Молочної, місцем сили і енергії, транспортною розв’язкою, Азовського узбережжя, дружніх людей, черешневого раю. При цьому вона зазначила, що в майбутньому Мелітополь повинен стати зеленою перлиною світу, комфортним місцем для життя людей різних культур, модерним місцем для розвитку промисловості, відкритим для креативності та здорового способу життя, місцем для успішного розвитку освіти і бізнесу.

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.