СПОЖИВАЙ ВІДПОВІДАЛЬНО !!!

bl1

Чорна п’ятниця – знаменитий сезон розпродажів, яких проходить практично в усьому світі наприкінці листопада.

Звичай влаштовувати великі розпродажі народився в США ще в 19 столітті завдяки маркетологам, а сам термін Чорна п’ятниця народився тільки в 1966 році.

До світового тренду масових розпродажів Україна приєдналася кілька років тому. У 2017 році Чорна п’ятниця в Україні відбулася 24 листопада. Однак  слід зазначити, що «чорна п’ятниця» – маркетинговий хід, що дозволяє продати товар, не тільки якісний, а й той, що  запилився на полицях, має пошкодження, або втратив свою презентабельність.

Втім, останніх кілька років у цьому плані в «чорної п’ятниці» з’явився віртуальний конкурент – «кібер-понеділок», шопоголіки ще активніше штурмують онлайнові розпродажі. Обсяги віртуальних продажів вже  вражають розмахом.

Саме тому для студентів Економіко-гуманітарного факультету Запорізького національного університету у місті Мелітополі Запорізької області була проведена бесіда, щодо необхідності раціонального споживання.

Щорічно в четверту п’ятницю листопада люди в багатьох країнах світу на добу відмовляються від будь-яких покупок, нагадуючи собі про те, що надмірне споживання – небезпечна суспільна тенденція.

Акція проводиться на знак протесту проти надспоживання в розвинених країнах, яке багато в чому штучно нав’язується рекламою, штучно стимулюється, в тому числі рекламою «чорної п’ятниці», коли за добу скуповується величезна кількість абсолютно непотрібних людині товарів, які не підлягають поверненню, а просто викидаються на смітник.

На знак протесту, відомий художник Грег Сігал показує зростаючу проблему засмічення навколишнього середовища. Проект має назву «7 днів сміття» – це сміття, що виробляють учасники фотопроекту всього за  7 днів. Фото вражають.

Актуальною проблема є ї для України, адже в більшості міст України гостро стоїть проблема вивозу та утилізації побутових відходів, адже середньостатистичний українець продукує 271 кг сміття на рік.

Після почутого, студенти замислилися над своїми споживацькими вподобання, раціональністю здійснення покупок та можливого збереження навколишнього середовища.

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.