«Сирне королівство» – один з франчайзингових проектів України, що найактивніше зростає

11 лютого 2019 року студенти Економіко-гуманітарного факультету Запорізького національного університету у м. Мелітополі Запорізької області спеціальностей «Фінанси, банківська справа та страхування», «Менеджмент» та «Комп’ютерні науки» відвідали франчайзинговий проект «Сирне королівство».

Сирне Королівство – це українська мережа магазинів голландських сирів сімейного типу, з більш ніж 100 видів сирів з Голландії, а також Франції, Швейцарії, Італії, Іспанії, Норвегії та Англії.

Формат магазинів такий, що всі сири можна спробувати! Студентам розповіли про сири, їх історію та ідеальні поєднання з вином та іншими напоями, соуси, гірчиця, конфітюри, допомагають підібрати правильні аксесуари.

Прямо з порогу магазина Гості потрапили в сімейну теплу атмосферу і дізналися багато нового про звичні і найнезвичайніші сири!

Суть бізнесу – швидке повернення інвестицій. Основний важіль, на який він спирається – це повторні продажі.

Франшиза від «Сирного королівства» цікава, перш за все, ексклюзивністю формату і своїм внеском у розвиток сирної культури в кожному місті нашої країни.

Співпрацюючи з ними на основі франчайзингу, партнери отримують стабільний і прибутковий бізнес, що діє. Ефективність цієї моделі випробувана не тільки в Україні, а й аналогічними магазинами в Латвії та Естонії, звідки ми і привезли ідею «Сирного королівства».

В чому полягає унікальність франчайзингової пропозиції?

  1. Готова, продумана до деталей бізнес-модель, яка успішно працює вже три роки по всій Україні. Надає партнерам детально розписану структуру франчайзингового пакету і бренд бук, в яких продумано все – від способу викладення сирів до формату проведення рекламних акцій. Для успішного розвитку магазину партнерам потрібно просто слідувати рекомендаціям.
  2. Унікальна концепція – в Україні немає аналогічних магазинів з таким ексклюзивним асортиментом. Відкриваючи торгову точку «Сирного королівства» в своєму місті, ви займаєте вільну нішу і отримуєте широкі можливості для подальшого розвитку.
  3. Самі формують ринок і забезпечують лояльне ставлення до бренду. Увага зосереджена не тільки на відкритті нових магазинів, але й на розвитку європейської культури споживання сирів в Україні. Ведеться велика робота з сегментом HoReCa, проводяться майстер-класи та дегустації, береться участь в фестивалях, оформляються чізбари на святах. Все для того, щоб навчити українців любити сир, розуміти його і цінувати по-справжньому хороший смак.
  4. Незалежно від регіону, всі магазини з перших місяців роботи демонструють високий рівень виручки. Завдяки особливій атмосфері, цікавому асортименту, грамотним співробітникам – тут завжди хороші продажі, велика частина відвідувачів стають покупцями.
  5. Відсутність ризиків – модель випробувана на практиці і підтверджено, що максимальні ризики, які є у франчайзі – це відхилення за термінами окупності в межах двох-трьох місяців від планованих показників.
  6. Готові маркетингові рішення – своїм партнерам надається напрацьовані рекомендації з маркетингу та реклами. Команда розробила методи підвищення показників ефективності, сценарії залучення клієнтів, а також відпрацювала цифрову систему управління асортиментом.
  7. Партнерам надається всебічна допомога. Франчайзинговий офіс здійснює бухгалтерську, юридичну, логістичну, навчальну та маркетингову підтримку торгових мереж.

Всі студенти були дуже задоволені екскурсією!

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.